Para kazanmanın onursuzluğu...


Para kazanmanın onursuzluğu...

İddia ediyorum herhangi bir işte çalışmakla fahişelik yapma arasındaki tek fark yöntemseldir,
amaç aynıdır: 
para kazanmak 
Daha onurlu yaşamak için para kazanmamaya var mısın dedim, : 
Bizi bu sisteme sıkı sıkıya bağlayan nedir? PARA..Nasıl da satın alınmışız!Daha doğarken bile borçla geliyoruz dünyaya!Borcumuzu ödemek içinde para kazanmak zorundayız! Göbek bağımızı kesip sisteme bağlamışlar... Niçin reddedemiyoruz yaa? çıldıracağım!
Gerçekten çok mu hayalperestim! Oysa ömür dediğimiz şey onurlu olsun diyorsak neden köleliğe karşı çıkmıyoruz! bedenlerini satan fahişeler kınanırya ne farkın var devlet dairesinde çalışmanın diyorum bende... bedenini satarak para kazanmakla, zihnini satarak para kazanmak aynı değil midir? yöntemler farklı olsa bile, amaç aynıdır ve iğrençtir ! para kazanmak!!!
İnsanlar para kazanma yöntemlerini ve meslekleri kendilerince onurlu, onursuz diye ayırt ettiğini zannediyor...Gülüyorum buna. Hepsi onursuzcadır oysa! İyi yaşamak için diye de süslerler kendilerince.. hadi paraya tapan insanları anlarım da birisi sosyalizm diyorsa anlamlandıramıyorum bir türlü... 

-güldürüyorsun beni kapitalizm kendi ipini çekecek elbet ama 200 yıl sonra sanırım... o zamana kadar sistemin bir parçası olmak mı gerek! Bir şey yapmalı reddetmeli diyorum ! tüm bu giysilerden bize dayatılan lüksten kurtulmalı hazır en büyük itici güç olan cesaret varken! Ama korkuyorsun sistemin seni korkuttuğu ölçüde korkuyorsun! Süslemeye çalışıyorsun 
- hastalanırsak ne yapacağız , diş ağrın tuttuğunda ne yapacağız? 
-sosyal devlet yardım etsin diyeceğiz! 
- sana yardım eden devlet diğer kölelerden aldığı vergilerle yardım edecek! bir asalak olarak mı yaşamak istiyorsun? 
-hayır! asalak olmak istemiyorum ama köle de olmak istemiyorum! ben para için yaşamak istemiyorummm! para kazanmakta istemiyorum! yok mudur başka bir sistem? acilen dahil olmak istiyorum! 
- şimdilik hayal bunlar! 
-ne yani hayal diye ben istemediğim bir hayatı mı sürdüreyim. onursuz bir hayata yaşamak mı diyelim? Ne mutlu kimliği yeri yurdu olmayan insanlara! 
- iyi değilsin sen! 

-hiç olmadığım kadar iyiyimmmm! Siz paraya tapan, sisteme karşı olduğunu savunupta içinde öylecee yaşayan insanlardan daha iyiyim! Hastasınız hepiniz! Görmüyor musun yaşam stiliniz kölelik! hem de en onursuzundan! Eski zaman köleliği daha onurlu. hiç değilse köle olduklarını bilip bunun için mücadele etmişler!Fakat siz kendini özgür zanneden köleler ahhh sizin durumunuz daha vahim! 
- bunu ancak sistemin içinde olarak düzeltebiliriz! 
-yaaa öyle mi? Nasıl da kendinizi aklıyabiliyorsunuz! Ne yaparak düzeltebilirsiniz peki? 
- az tüketerek, israf etmeyerek, lükse karşı durarak 
-bu söylediklerini fakirler yaşıyor zaten! Onlardan onurlusu yok! Oysa sen para kazanarak, araba kullanarak iyi bir işe sahip olarak zaten lüksü yaşıyorsun! Bana sakın mao dan bahsetme! kimse eşit değil bu ülkede, madem ki eşit değil o zaman biz de en mağdur tarafta olacağız!Normal dediğin yaşam birçoğuna göre lüks çünkü... sokaklar seni bu kadar mı çok korkutuyor? Zavallısın sen! rahatını düşünüyorsun! 
- evet korkak bir zavallıyım! çünkü sevdiklerimi düşünüyorum! sense çok bencilsin! 
-NE ! ben mi bencilim? 

- evet bencilsin! sistemden çıkacağım deyip diğer köleleri sömüreceksin! 
-onlarda reddetsinler, köle olmak istemesinler! 
- Sen hiç bir şeyin farkında değilsin! Ne kadar çıktım dersen de sisteme dahil olacaksın!Hem nerede yaşamayı düşünüyorsun? 
-ılıman bir iklimde tarla alırız , ekip biçeriz 
- Tarla almaktan bahsettin, neyle alacaksın? 
-neyimiz varsa satacağız ve alacağız 
- Toprak satın almakla sisteme dahilsin bir kere! Yine parayı kullanacaksın!Saçmalıyorsun gerçekten! e peki aldın vergisini nasıl ödeyeceksin! ödemediğin için icra gelecek hiçbir şey olmayan kulübene! 
-ödemeyeceğiz öylece ölüp gideceğiz 
- Hayır vakitsiz geberip gideceğiz sağlıksız beslenmekten! Sen hiç zorluk görmemişsin! Hiç soğukta kalmamışsın! 
-evet ama denemeden bilemem değil mi? Bunu yaşamak istiyorum.Hayat kısa ama anlamlı olsun! 

- Bir haftada geberirsin! kıyafet gerekecek, yakıt gerekecek neyle karşılayacaksın? nasıl kitap alacaksın? 
-şimdiye kadar aldığımız kıyafetler yeterli, kömür yerine de odun toplayacağız! Sana inanamıyorum sisteme bu kadar mı bağlısın! 
- Asıl ben sana inanamıyorum, ben sevdiklerimi düşünüyorum 
-seni sisteme bu bağlıyorsa sevme o zaman! 
- bu öyle sevme demekle olamaz biliyorsun! Hem bok mu var bu söylediklerini yapmakta 
-Bok mu var çalışıpta sisteme bağlanmakta! 
- Sistemin içinde bir şeyler yapabiliriz. dediğim gibi başkalarına yardım edebiliriz, çocukları öğütleyebiliriz, okutabiliriz, daha az tüketip ve çevremize daha fazla bilinç verebiliriz. 

-Elini kolunu bağlayan mı var bu söylediklerini parasız yaşamda da yapabilirsin! 
- ben kendi çocuklarımı da okutmak istiyorum! 
-................................................. Sisteme ilelebet yapış kal yani! 
- Lütfen tut ellerimden 
-tutayımda köleliğe devam edelim değil mi? 
- Bak bu düşlediğin yaşamında zincirleri var sisteme bağlı! O nedenle kendini kölelikten kurtulacaksın sanma! 
-Benim bildiğim tek şey var, o da sisteme dahil olmak istemediğim! İYİ geceler!!! 

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !