BANA ŞİMDİ TÜRK DiYORLAR.....


BANA ŞİMDİ TÜRK DiYORLAR...

Bana şimdi türk diyorlar.
Desinler,
Ne övünürüm ne gocunurum,
Çünkü ben,
Beni bilirim.
4000 yıl önce Hititliydim.
Ne savaşlar yaptım
Ne aşklar yaşadım.
Egede frikyalı
Mabetleri inşaa ettim 
Altında ezildim
Karya'lı,kaunuslu,blaunduslu,sartesli oldum.
3500 yıl önce lidyalı oldum
Parayı buldular boynuma vurdular,
Uşak'ta Karun'u zengin ettim
Büyük iskendere katıldım
Uzaklara gittim
Hintli kızlarla seviştim.
Romalı oldum.
Kervanlarla ipek yoludan çine ulaştım.
Bergamalı
Teoslu
Efesli oldum.
Bir zaman bizanslıydım
Kürttüm Türktüm Acemdim
Cenupta Türkmendim
Mersinden Malatya'ya
Malatya'dan Uşak'a geldim
Germiyanlı oldum.
Yıldırım'ı Ankara'da ben alt ettim.
Fatih için gemileri tahtada yüzdürdüm
işleri bitince tahtacı oldum
Ormanlara hapsedildim
Fatih'in intikamında,
Timur'un bedelini
Beyler beyi rum ishak'ın kılıcında ödedim,
Nemrut'un zulmünde
Yavuz Selim'in cürmünde
Çaldıranın kanında
Bitlisli idrisin kılıcında
Farscadan kurmançiyi
Acemlikten araplığı
Türkmenlikten kürtlügü gördüm.
Osmanlıdan oldum
Osmanlı bitti,
Şimdi Türk oldum.
Ben ne orta asyalı


Ne başka diyarlı
Hep burdaydım,
Vardım.
insandım.
Gelenler binlerce atıyla geldiler.
Biz burda milyonlarcaydık.
Onlardan kılıç kuşanmayı,
Ata binmeyi, savaşmayı öğrendik,
Hayvancılığın bilmediğimiz inceliklerini gördük
Onlara kerpiç kesmeyi ev yapmayı,
Bahçe yapmayı.
Künklerle su akıtmayı öğrettik,
Kaynaştık kader birliği yaptık,
Ortak dil bulduk anlaştık,
Hepimiz insandık,
Bizim üzerimize krallıklar kurdular.
imparator olup zevki sefaya daldılar,
Hırslanıp dünya'ya meydan okudular,
Yetmedi,
Tanrı'lığa soyundular,
Dilimizi dinimizi değiştirdiler,
Prangalara vurdular,
Alıp sattılar,
Tapınak sunaklarında canımızı aldılar.
Bazen sürdüler,
Bazen kırdılar.
Sonra yok olup gittiler
Biri bitti biri geldi,
Biz ne bittik,
Ne gittik
Burdaydık,
Vardık,
Tükenmedik.
insandık,
Hep var olduk,
Ve onlara inat,
Var olacağız.




Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !